Dialogmøde om ny vejføring ved Energipark Tjele inviterer til lokale input

Foto: Viborg Kommune.
dato

Klima-, Miljø- og Naturudvalget inviterer til dialogmøde om vejføring og krydsning mellem Banestien og Flarupvej ved ny adgangsvej til Energipark Tjele.

Klima-, Miljø- og Naturudvalget inviterer borgere og andre interesserede til et offentligt dialogmøde om præcisering af vejføring og krydsning mellem Banestien og Flarupvej. Mødet sker i forbindelse med etableringen af en ny sydlig adgangsvej mellem Energipark Tjele og rute 16.

Udvalget har besluttet at arbejde videre med løsning Ø for den nye adgangsvej og ønsker nu lokale input til, hvordan vejføringen og krydsningen mellem Banestien og Flarupvej kan præciseres bedst muligt.

Dialogmødet afholdes onsdag den 19. august 2026 kl. 17.00 i Tjelecenteret, Tjelevej 9, 8830 Tjele.

Tilmelding skal ske senest tirsdag den 11. august 2026 på mail s6m@viborg.dk.

https://viborg.dk/om-kommunen/nyheder-og-presse/nyheder/invitation-til-dialogmoede-om-ny-adgangsvej-ved-energipark-tjele/

Kilde: Viborg Kommune
Mest læste artikler