Struktureret og selvstændig administrativ blæksprutte søges til MK Automation i Skals

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du selvkørende, og trives du i en rolle hvor du griber bolde, sætter tingene i struktur og er hands on på alle de administrative opgaver, og hvor opgaverne er mange og forskelligartede? Så er det dig, vi søger!

Om jobbet
Vi søger en alsidig og selvstændig medarbejder, som får en vigtig rolle i forhold til struktur og koordinering. Du bliver den, der skal holde styr på alle de opgaver, der kommer ind, samt administration af et mindre lager. Du kommer til tider til at sidde alene på kontoret i Skals, da de øvrige medarbejdere tit er på farten i forhold til opgaver ude hos kunderne. Dine arbejdsopgaver vil derfor blive en sammenfatning af at holde kontoret kørende med både planlagte og ad hoc-opgaver.

Dine opgaver indbefatter bl.a.:

  • Økonomi: Bogføring, lønkørsel, klargøring af faktura, rapportering
  • Kundesupport: Mail og telefon
  • Lagerstyring: Modtagelse og forsendelse til projekter, ordrehåndtering, varebestilling
  • Ad-hoc: Forfaldne opgaver på kontoret
  • Indhentning af medarbejdernes timeregistreringer
Om dig
Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende administrativ stilling, hvor du er vant til at gribe bolde og sætte struktur på tingene. Som person er du serviceminded, proaktiv og ansvarsfuld. Du arbejder selvstændigt, er på forkant og tager ejerskab af dine opgaver. Din strukturerede tilgang til opgaveløsning hjælper dig til at bevare overblikket, og du prioriterer både dine arbejdsopgaver og arbejdstid på en effektiv måde. Du har en udpræget ordenssans og er derudover kvalitetsbevidst om det produkt, der sendes ud til kunden. Du kender f.eks. til E-conomic, Danløn og diverse tilstødende programmer. Du er en habil IT-bruger og har nemt ved at navigere i - og lærer nye systemer at kende, da alt styres via pc. Det forventes ikke, at du kommer med en teknisk viden, men det vil være en fordel.
Du behersker engelsk og dansk på et højt niveau både i tale og på skrift. Tyskkundskaber er en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyder
Kan du levere ovenstående, så kan vi til gengæld love en udfordrende stilling med en bred vifte af opgaver, hvor selvstændighed, ansvar og frihed er nøgleord. Du får det fulde ansvar for din arbejdsgang og bliver derudover en del af et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø. Du vil få en konkurrencedygtig løn og ansættelsesvilkår.

Ansøgning
Career varetager rekrutteringsprocessen og er du interesseret i at søge denne spændende stilling bedes du sende en ansøgning, CV samt andre relevante bilag hurtigst muligt via ’Søg stillingen’ nedenfor.
Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Vi afholder løbende samtaler men venter gerne på den rette kandidat.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne-Marie Hviid Ekstrøm på tlf. 30 85 12 94.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Viborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Career, Sintrupvej 71B, 8220 Brabrand

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153512&DepartmentId=18978&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841043

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet